Na našem webu používáme cookies.
Některé z nich jsou k fungování stránek nezbytné, ale o těch ostatních můžete rozhodnout sami.
Zde naleznete důležité informace, rady a průběh pro přihlášení na zájezd, rezervaci zájezdu, uhrazení plateb atd. Praktické informace k zájezdů naší CK Odysea s.r.o. (dále jen CK). Závazné jsou Všeobecné smluvní podmínky (dále jen VOP), které najdete na www.ckodysea.cz, VOP jsou součástí Smlouvy o zájezdu (dále jen SOZ)
Program zájezdů je uveden u jednotlivých zájezdů na webu www.ckodysea.cz. CK upozorňuje zákazníka, že u exotických zájezdů je vyšší pravděpodobnost úprav programu, vynucených nepředvídatelnými událostmi, kdy CK program a podmínky zájezdu může dle zákonných možností upravit. CK nesmí změnit zásadní charakter a hlavní rozsah služeb bez dohody se zákazníkem, vždy se souhlasem zákazníka. CK neručí za nepříznivé následky přírodních, politických, civilních, dopravních, epidemiologických a dalších událostí a stavů, které nemůže ovlivnit. Výlohy a škody zákazníků vzniklé z těchto případů cestovní kancelář nehradí. Fotografie použité při prezentaci zájezdu na www.ckodysea.cz a při propagaci jsou pouze ilustrační a nejsou součástí programu zájezdu.
Termíny a ceny zájezdů jsou uvedeny u programů jednotlivých zájezdů na webových stránkách CK. Termín odjezdu zájezdu může CK oproti katalogu změnit jen v případě posunu letenek či trajektů dodávajících společností, a to maximálně o 1 den. Program leteckého zájezdu začíná a končí v cílové zemi. Cenu zájezdu může CK jednostranně zvýšit jen v případě, že dojde ke zvýšení vstupních cen za dopravu, pohonných hmot, daní a poplatků, nebo směnného kurzu české koruny. V případě změn okamžitě informuje zákazníka, buď telefonicky, nebo emailem. Obdobně může dojít ke snížení ceny.
CK poskytuje následující slevy (počítají se vždy ze základních cen bez příplatků):
Sleva za věrnost – sleva 2% pro ty, kteří s CK cestují podruhé a více.
Sleva za včasné přihlášení -
Sleva pro skupiny - platí pro skupiny společně přihlášených osob na stejný zájezd. Podmínkou je společná rezervace zájezdu a závazné objednání zájezdu dle časového harmonogramu CK.
Sleva pro ISIC, ITIC a seniory 65+ - platí pro studenty, učitele nebo seniory (po předložení průkazu ISIC, ITIC, u seniorů je podmínkou dovršení věku 65 let před odjezdem zájezdu) a činí 1 % z ceny zájezdu.
Speciální slevy uvedené u cen zájezdů nelze sčítat s jinou slevou.
Pravidla pro uplatnění slev
1) Slevy za věrnost, včasné přihlášení, pro skupiny, ISIC, ITIC a senior 65+ je možné sčítat.
2) Slevy se počítají ze základní ceny zájezdu, nepočítají se z cen doplňkových služeb (víza, pojištění, příplatek za jednolůžkový pokoj, fakultativní akce).
3) Rozhodné datum pro přiznání slevy za včasné přihlášení je datum připsání zálohy na účet CK Odysea.
4) Konečná sleva se zaokrouhluje na celé koruny nahoru.
5) Na slevy uvedené u zájezdů se výše uvedené slevy nevztahují.
6) Požadavek na slevu je nutné uvést společně s přihlášením na zájezd.
U zájezdů s cenou vyšší než 60 000 Kč se sleva počítá jen z částky 60 000 Kč.
Zájezdy na míru mají cenu stanovenou dohodou a nevztahují se na ní žádné uvedené slevy.
Nejrychlejší přihlášení je prostřednictvím rezervačního formuláře na webových stránkách u zájezdu www.ckodysea.cz, nebo e-mailem info@ckdysea.cz nebo telefonicky +420 771 506 845.
Rezervace je platná obvykle jeden týden (dle obsazenosti a termínu zájezdu lze délku platnosti zkrátit). V případě posledních míst na zájezdu nebo nutnosti rychle vystavit letenky je platnost rezervace omezená. Po potvrzení rezervace z CK obdržíte podklady k přihlášení na zájezd. Na základě vyplnění osobních údajů potřebných k přípravě smlouvy vám emailem zašleme SOZ a všechny potřebné dokumenty, které jsou nedílnou přílohou smlouvy. Přihlášku lze vyplnit i pro více osob. Za smluvní závazky dalších přihlášených ručí objednatel, jako za své vlastní. Následně zašlete podepsanou SOZ, nejlépe naskenovanou emailem, zpět k nám do kanceláře. Smlouva se stává platnou v okamžiku úhrady zálohy za zájezd. Bez složení zálohy je SOZ považována za rezervaci, s platností max. 10 dní. Záloha je 50 % z ceny zájezdu + případně cena komplexního připojištění. Záloha musí být zaplacena do 14 dnů, pokud neurčí CK jinak, jestliže nebude záloha uhrazena včas, postoupí CK místo na zájezdu náhradníkům. Zbylou část ceny je třeba zaplatit nejpozději 3 týdny před odjezdem. CK zašle výzvu k doplacení doplatku spolu s informačním dopisem, zpravidla 3 týdny před odjezdem, nejpozději 1 týden před odjezdem. Ve všech případech rozhoduje datum odeslání.
Zákazník si je podpisem smlouvy vědom svého zdravotního stavu a prohlašuje, že je schopen zájezd absolvovat a není si vědom žádných závažných onemocnění ohrožujících jeho účast na zájezdu. Dále souhlasí s poskytnutím a zpracováním osobních údajů, nutných pro evidenci CK, v souladu se zákonem č.101/2000 Sb. Zákazník zároveň souhlasí se zařazením do databáze zákazníků CK, s využitím těchto dat pro nutné zajištění služeb (pojištění, letenek, víz atd.) a se zasíláním obchodních sdělení a nabídek na zájezdy. Zákazník má za povinnost si zajistit veškeré nutné náležitosti k účasti na zájezdu, které mu umožní vstup do zemí, které to vyžadují jako nutné, např. očkování, či další nezbytně nutné testy po celé trase zájezdu apod. Více informací lze získat na www.mzv.cz
Platební údaje:
Raiffeisen Bank, č.ú. 27747008/5500. Každý zákazník musí mít před odjezdem na zájezd uhrazenou celou částku zájezdu, v opačném případě by nemuselo být zákazníkovi dovoleno se zájezdu zúčastnit. V případě, že se zájezd platil na poslední chvíli, bude CK před nastoupením na zájezd po klientovi žádat Potvrzení o platbě. Zároveň si je zákazník vědom svého zdravotního stavu a prohlašuje, že je schopen zájezd absolvovat a není si vědom žádných závažných onemocnění ohrožujících jeho účast na zájezdu. Dále souhlasí s poskytnutím a zpracováním osobních údajů, nutných pro evidenci CK, v souladu se zákonem č.101/2000 Sb., zařazením do databáze zákazníků CK a využitím těchto dat pro nutné zajištění služeb (pojištění, letenek, víz atd.) a zasíláním obchodních sdělení a nabídek na zájezdy. Zákazník má za povinnost si zajistit veškeré nutné náležitosti k účasti na zájezdu, které mu umožní vstup do zemí, které to vyžadují jako nutné, např. očkování, či další nezbytně nutné testy po celé trase zájezdu apod. Více informací lze získat na www.mzv.cz
CK může zájezd zrušit, pokud zájezd není dostatečně obsazený, při nevyhnutelných a mimořádných okolnostech či porušení některých z povinností zákazníkem. Pokud není zákazník schopen prokázat uhrazení celé ceny zájezdu, či nemá předepsané doklady, očkování, test na nemoc, víza atd., tak v takovém případě může CK odstoupit od cestovní smlouvy se zákazníkem bez jakékoli náhrady. V případě nedostatečné obsazenosti, CK neprodleně informuje zákazníka nejpozději 20 dní (7 dní pro zájezdy na 2-6 dní) před odjezdem a vrátí zákazníkům všechny platby na tento zájezd na účet, ze kterého přišly, pokud se nedohodnou jinak. Zároveň zákazník nemá právo na žádné další náhrady. Minimální účast u leteckých zájezdů bývá obvykle cca 6 osob.
Zákazník může vyslat na zájezd náhradníka, pouze po předchozím souhlasu CK. Zákazník musí tuto skutečnost sdělit písemně do CK. Takový náhradník musí splňovat veškeré povinnosti pro účast na zájezdu a souhlasit s dalšími náklady na toto postoupení tak, jak je CK vyčíslí. Nejzásadnější částkou bývá změna za jméno na letence, kde se poplatek může rovnat i ceně nové letenky. Tuto skutečnost není CK schopna ovlivnit. Změna jména na letence se řídí výhradně podmínkami letecké společnosti. Tentýž problém může nastat při rezervaci vlakových jízdenek a další služeb, které jsou kupovány na jméno cestujícího. Pokud tento náhradník splňuje podmínky zájezdu (má víza atd.) a pokud poté CK souhlasí, že náhradník splňuje všechny podmínky účasti na zájezdu, stává se tento novým zákazníkem.
Zákazník je oprávněn před zahájením zájezdu (písemně) zrušit svoji SOZ s CK. CK vrátí zákazníkovi po odhlášení zaplacenou částku po odečtení prokazatelně vynaložených nákladů (storno letenky a dalších vynaložených služeb), minimálně ve výši paušálních stornopoplatků v procentech ze základní ceny zájezdu včetně objednaných doplňkových služeb (doporučujeme si spolu se zájezdem přikoupit Komplexní připojištění storna):
odhlášení více než 90 dní | 25% z ceny zájezdu |
od 90 – 51 dní před odjezdem | 40% z ceny zájezdu |
od 50 – 21 dní před odjezdem | 60% z ceny zájezdu |
od 20 – 8 dní před odjezdem | 80% z ceny zájezdu |
méně než 8 dní před odjezdem, nebo v průběhu zájezdu | 100% z poslední sjednané ceny zájezdu |
Pokud se zákazník v den odjezdu k odjezdu nedostaví, zmešká odjezd, nebo předem do CK nesdělí neúčast na zájezdu, nebo přeruší účast na zájezdu ze své vlastní vůle či jiných příčin na straně zákazníka, nebo nemá při odjezdu platné a úplné cestovní doklady, víza, testy, očkování a jiné, má CK právo na odstupné ve výši celkové ceny zájezdu.
Jsou uvedeny u každého zájezdu v bloku „Co je součástí“ na www.ckodysea.cz nebo součástí SOZ v podobě letáku. Služby většinou zahrnují dopravu, ubytování, vyjmenované stravování, zdravotní připojištění, průvodce. Přesné služby jsou vždy uvedeny u zájezdu. Ceny volitelných výletů, vstupů a dalších služeb, které nejsou součástí ceny zájezdu, vám rádi na dotaz sdělíme, pokud není uvedeno u zájezdu na www.ckodysea.cz. Cena zájezdu CK obsahuje daň z přidané hodnoty. Služby a cenu zájezdu může CK upravit v informačním dopise a SOZ, pokud je to nezbytné a neovlivní to dříve dohodnutý charakter zájezdu. V případě že by mělo dojít k rozsáhlejší změně ceny (změna data odjezdu o více než 1 den, změna ceny o více než 8% či výrazná změna programu) ovlivňující charakter zájezdu, má zákazník právo bez odkladu od smlouvy písemně odstoupit bez stornopoplatku do 5 dnů od oznámení.
Pokud nedojde po odjezdu k řádnému plnění významného podílu dohodnutých služeb, či nebude CK schopna tyto služby zajistit, provede vhodná alternativní opatření, za která nebude vyžadovat další platby a tam, kde se sníží kvalita nebo rozsah služeb, poskytne zákazníkovi náhradu odpovídající rozdílu mezi nabídnutou a uskutečněnou službou. Náhrady plynoucí z ušlého času ve výše uvedeném případě CK nehradí. Reklamaci vady zájezdu či neposkytnuté služby musí zákazník uplatnit bezodkladně. Nejlépe sdělit zástupci (průvodci) CK na místě a při nevyřešení reklamace kontaktovat CK. Poté písemně nejlépe doporučeným dopisem do CK do 1 měsíce po skončení zájezdu. Pozdější reklamace bude CK chápat jako neuplatněné bez zbytečného odkladu. Při exotických cestách si CK vyhrazuje právo změny programu na trase a pořadí navštívených míst a na změny trasy vynucené objektivními okolnostmi. Zákazník je povinen společně působit v tom směru, aby eventuálním škodám bylo zabráněno, případně je povinen poskytnout součinnost, spočívající zejména v umožnění přístupu zástupci CK do prostor, které byly pronajaty k ubytování nebo do dopravního prostředku, kterým byla zajištěna doprava, aby bylo možné objektivně posoudit tvrzení uváděné v reklamaci. CK je povinna zákazníkovi vydat písemné potvrzení o tom, že reklamaci přijala. CK neručí za úroveň služeb objednaných zákazníkem dodatečně přímo na místě u průvodce, hotelu či jiné organizace. Za předmět reklamace se nepovažují škody a majetkové újmy vzniklé zákazníkovi, které jsou předmětem úpravy pojistného krytí pojišťovny na základě pojistné smlouvy. Zákazník tyto své nároky musí uplatňovat přímo na pojišťovně. Škody vzniklé v důsledku leteckého spojení může CK řešit za zákazníka na základě udělení plné moci.
CK je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění nebo od data ukončení zájezdu, pokud byla reklamace podána v průběhu zájezdu a nebyla vyřešena na místě.
Dojde-li k okolnostem či událostem na straně zákazníka a zákazník nemůže z části či zcela využít služeb již zaplacených a objednaných, nevzniká zákazníkovi právo na slevu či úhradu těchto nevyužitých služeb.
CK v rámci reklamačního řízení neodpovídá: a) za majetek účastníků zájezdu v případě jeho poškození, ztráty nebo krádeže, b) za neudělení víz příslušnými zastupitelskými úřady a tím vzniklé škody za neabsolvování zájezdu, c) za případné zpoždění letecké, autobusové či lodní dopravy v důsledku vis maior - tzv. vyšší moci (př. změny letových řádů z důvodu nepřízně počasí, technických problémů, živelné pohromy, změny politické situace, zdravotního rizika, vypuknutí nepokojů a stávek a další mimořádné případy) a neručí za škody, které tímto zákazníkům vzniknou.
Na letecké zájezdy zajištujeme letenky na pravidelných linkách, výjimkou nejsou ani letenky s charterovými společnostmi. V případě dotazu ohledně letecké přepravy nás neváhejte kontaktovat. CK neručí za případná zpoždění letu ani škody z nich.
Zpravidla vždy u zájezdu uvádíme počet nocí a typ ubytování jako např. turistické hotely, 2*/3* hotel, motel apod… Ve většině případů u hotelů jde o hotely nižší kategorie, pokud není uvedeno jinak. Ubytování odpovídá vždy místním standardům a jsou vybírány pouze hotely s vysokým a kladným hodnocení, především dle znalostí a zkušeností našich průvodců. Ubytování je standardně zajištěno ve dvoulůžkových pokojích s vlastním sociálním zařízením, pokud u konkrétních zájezdů není uvedeno jinak. V případě, že zákazník cestuje samostatně a má zájem o ubytování ve dvoulůžkovém pokoji, udělá CK vše proto, aby byl doobsazen dalším účastníkem, mnohdy i průvodcem, pokud to bude možné. V případě, že doobsazení není možné s ohledem na skladbu zákazníků, je nucena CK účtovat povinný příplatek za jednolůžkový pokoj v plné výši. Cena za jednolůžkový pokoj je vždy uvedena u zájezdu. Bohužel občas není možné jednolůžkový pokoj na zájezdu garantovat.
Stejně jako ubytování, vždy je součástí ceny zájezdu počet a druh jídel, pokud není uvedeno jinak, např. bez stravování. Zpravidla bývá strava součástí ubytování. V případech, kdy ubytování stravu nenabízí, tak vám průvodce zajistí stravu po trase zájezdu. V ceně neuvedená jídla jsou z vašich vlastních zásob, nebo ve vaší režii (se zajištěním bude průvodce nápomocen).
Po dobu zájezdu či od příletu do cílové destinace plní průvodce funkci organizační (naviguje řidiče, zajišťuje noclehy) a informuje o zajímavostech projížděných míst a zemí. Organizuje krátké procházky kolem nejzajímavějších míst se stručným výkladem, dovolí-li to místní zákony nebo benevolence místních strážců zákona. Služby místních průvodců nejsou v ceně zájezdu (pokud není uvedeno jinak) a rádi vám je zprostředkujeme. U leteckých zájezdů bývá obvykle průvodce již v cílové destinaci, a tedy budete leteckou přepravu absolvovat samostatně, či s ostatními účastníky zájezdu.
Seznam veškerého nutného a doporučeného vybavení na zájezd budete mít sepsaný v informačním dopise, který je rozesílán zpravidla 3 týdny před odjezdem zájezdu, nejpozději však 7 dní před datem odjezdu. Maximální hmotnost zavazadel na leteckých zájezdech bývá obvykle 20 kg na osobu. Maximální možnou váhu zavazadel určuje letecká společnost a CK není schopna ji jakkoli ovlivnit. Za nadváhu zavazadel si letecké společnosti vybírají poplatky. Obecně doporučujeme pro výlety na zájezdech malý batoh, botasky na výlety, pláštěnka, baterka, větrovka s kapucí, čepice, rukavice, plavky, krém na opalování, klobouk proti slunci, sluneční brýle, osobní léky, láhev na vodu, dále se může hodit teplé oblečení, pohorky, fotoaparát, mapy a průvodce. CK neručí za zcizení věcí při zájezdu.
Zákazníci a jejich zavazadla jsou během letu pojištěni u leteckého dopravce. Odpovědnost za odbavená zavazadla nese letecká společnost. V případě zpoždění, poškození či ztráty zavazadla je třeba se ihned obrátit na přepážku reklamací zavazadel a vyplnit reklamační protokol (PIR = Property Irregularity Report). Na pozdější reklamace nelze brát zřetel. CK nenese odpovědnost za poškození, zpoždění či ztrátu odbavených zavazadel. Dojde-li ke škodě týkající se letecké přepravy, výše odškodnění se řídí platnými mezinárodními dohodami.
Nástupní místo a odlet leteckých zájezdů bývá v Praze, nebo nějaké z blízkých letišť, např. Vídeň. Nástupní místo bude uvedeno u zájezdu na www.ckodysea.cz nebo součástí letáku u SOZ.
O obvyklé výši kapesného na vstupy atd. vás budeme informovat v informačním dopise. Některé země (většinou mimoevropské) vyžadují, aby turista disponoval minimální částkou v hotovosti, při vstupu do příslušné země. Více info na www.mzv.cz nebo v CK.
Pro všechny zájezdy doporučujeme cestovní pas (mimo EU vždy), možná i očkovací průkaz, na exotické zájezdy pas s biometrickými údaji. Vždy si zkontrolujte platnost dokladu, která bývá dle podmínek navštívených zemí obvykle 6 měsíců po návratu a dostatek volných stran! Některé země vyžadují min. 2 volné dvoustrany pasu. Více info na www.mzv.cz.
Pro všechny cesty je nutný pas i pro děti do 15 let!
Jméno uvedené pro letenku ve smlouvě či na přihlášce, se musí shodovat se jménem v pase! CK nezodpovídá za škody zaviněné chybným uvedením jména z pasu. Správné jméno z pasu je nezbytné pro vystavení letenek či pro udělení víza. Při uvedení nesprávného jména, nebo nepoužitelného dokladu je možné odmítnutí vstupu do země, nemožnosti nastoupit leteckou přepravu atd. Některé země mohou požadovat potvrzení o testu či očkování na COVID-19, nebo jiné očkování, které jsou pak povinností zákazníka.
O doporučeném očkování a údajích o zdravotních požadavcích cílových zemí se můžete informovat v CK či na webu: https://www.ockovacicentrum.cz/cz/seznam-statu-a-z
Podrobnosti a aktuální informace nejlépe sdělí Krajská hygienická stanice. Budeme vás informovat v informačním dopisu. Zákazník jezdí vždy na vlastní nebezpečí a CK doporučuje před zájezdem uzavřít KOMPLEXNÍ PŘIPOJIŠTĚNÍ a POJIŠTENÍ PROTI COVID-19, či horské pojištění www.edelweiss.cz. CK upozorňuje, že zájezdy nejsou vhodné pro osoby s omezenou schopností pohybu. Před odjezdem doporučujeme preventivní prohlídku u zubaře a svého lékaře.
je rozesílán zpravidla 3 týdny před odjezdem zájezdu, nejpozději však 7 dní před datem odjezdu, pokud pokyny k odjezdu neobdržíte ani po této době, tak kontaktujte CK. V pokynech bude upřesněný program zájezdu, navštívená místa, výzva k uhrazení doplatku ceny zájezdu a další důležité informace pro vaši cestu (informace o odletu, sraz na letišti, kapesné, co na cestu zabalit, očkování atd).
Děti do 16 let se mohou zúčastnit zájezdu jen v doprovodu zákonného zástupce, do 18 let s písemným souhlasem zákonného zástupce. Slevy pro děti se neposkytují, pokud není u jednotlivých zájezdů uvedeno jinak.
má CK sjednané dle zákona č.159/99 Sb. u pojišťovny Slavia. Oznámení pojistné události může zákazník učinit v případě krachu CK, do 3 měsíců od vzniku škodné události, na adrese pojišťovny Slavia, kterou najdete na webu CK – https://www.ckodysea.cz/pojisteni-ck-proti-upadku
V ceně zájezdů (pokud není uvedeno jinak) je „zdravotní připojištění“. Základní cestovní pojištění máme sjednáno v tarifu K5+ od UNIQA pojišťovny, a.s.
* součástí pojištění je pojištění proti COVID-19
Limity pojištění jsou platné dle tabulky níže:
Všeobecné pojistné podmínky pojišťovny Uniqa najdete na webu naší CK pod odkazem: Všeobecné pojistné podmínky anebo na www.uniqa.cz. Z pojištění jsou všechny rizikové sporty vyloučené, tedy vám doporučujeme žádné rizikové sporty na zájezdu neprovozovat. V opačném případě činíte na vlastní nebezpečí.
Průběh škodní události:
Při škodní události musí zákazník neprodleně kontaktovat asistenční službu, která mu pomůže s jejím řešením (případně průvodce bude nápomocen). Pokud vznikne nárok na pojistné plnění, neprodleně (nebo po skončení zájezdu) zákazník vyplní online formulář o této události na: Nahlásit škodní událost. Nebo lze vyplnit formulář, vytisknete a následně zašlete CK Odysea s.r.o. V CK vám pracovník zkontroluje správnost dat, potvrdí formulář a pošle zpět. Takto připravený formulář pošlete poštou pojišťovně UNIQA neprodleně po návratu ze zájezdu na adresu: UNIQA pojišťovna, Evropská 136, 160 12 Praha 6.
Základní cestovní pojištění NEOBSAHUJE pojištění stornovacích poplatků.
Pojištění STORNA si můžete přikoupit POUZE SOUČASNĚ S PŘIHLÁŠENÍM NA ZÁJEZD A UHRADIT SOUČASNĚ S PRVNÍ ZÁLOHOU! Pro tyto případy nabízíme Připojištění STORNA ZÁJEZDU v hodnotách 50.000 Kč, 75.000 Kč, 100.000 Kč a 150.000 Kč
Limity pojištění se STORNEM ZÁJEZDU jsou platné dle tabulky níže:
* Cena Komplexního připojištění vznikne součinem dní a částky na den zájezdu.
* zóna 1 je: Albánie, Andorra, Belgie, Bosna a Hercegovina, Bulharsko, Černá Hora, Dánsko (Faerské ostrovy), Egypt, Estonsko, Finsko, Francie, Grónsko, Chorvatsko, Irsko, Island, Itálie, Izrael, Kypr, Lichtenštejnsko, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Makedonie, Malta, Maroko, Moldavsko, Monako, Německo, Nizozemsko, Norsko (Špicberky), Polsko, Portugalsko (Azory, Madeira), Rakousko, Rumunsko, Řecko, San Marino, Slovensko, Slovinsko, Spojené království Velké Británie a Severního Irska (Ostrov Man, Gibraltar, Normanské ostrovy), Srbsko, Španělsko (Kanárské ostrovy, Baleárské ostrovy), Švédsko, Švýcarsko, Tunisko, Turecko, Vatikán.
Přesné podmínky pojištění, věková omezení, další omezení atd. jsou v UCZ/Ces/20. Najdete na webu naší CK pod odkazem: Všeobecné pojistné podmínky anebo na www.uniqa.cz.